باربد جونباربد جون، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

nini barbod

باربد ویتامین عشق مامان

1392/4/5 1:07
نویسنده : maman neda
936 بازدید
اشتراک گذاری

بغلباربد جونم بدون شرح برات میمیرم .خاله آتنا: کی از همه قشنگ تره باربد:من من من من    کی از همه نفس تره باربد :من من من من بغل.میریم تو ماشین بابایی کنترل ضبط رو بر میداری میگی : بابا رضا من (اهنگ رویای ازادی شادمهرو میخوای) ما هم مجبوریم از در خونه تا مقصد فقط من گوش بدیمخمیازه عاشقتم ویتامین عشقم   

                                                                       

نفسم

 

جون من

 

دمپایی ابی

اینجا چند تا عکس که بابا جون گرفتی

عشق بابا جون


قند عسل

 

میمیرم برات

اینم عکس غزل آتیش پاره (جیگر عمه)ماچ

 

نفس عمه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

asal
30 خرداد 92 3:43

.
کوچولو رو ببوس خیلی نازه ماشا... خدا حفظش کنه مامانی


مرسی خانومی
مامان نیروانا
30 خرداد 92 11:20
عزیزم چه پسر با مزه ای داری ببوسش


مرسی گلم چشمات زیبا میبینه
الهام مامان علیرضا
6 تیر 92 15:55
وااااااااااااااای جیگر این پسر ناز و خوش تیپ و گاز گاز
الهام مامان علیرضا
6 تیر 92 15:55
عزیزم
اومدم بگم علیرضا تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده
ممنون میشم بیای وبم و بهش رای بدی



حتما عزیزم موفق باشی
مامانی آرتین
9 تیر 92 14:05
قربون باربد خان خوشگلم.خاله با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟


سلام عزیزم. انشاا...همیشه سلامت باشی .چرا که نه البته تا حالا این کارو نکردم خوشحال میشم راهنماییم کنید
بتی مامی ناتان
12 تیر 92 2:14
سلام خدا نگهداره پسر نازتونو ما تو یه شهر هستیم خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا بشیم
پسر من هم متولد 90 هستش واسمش ناتان هست
نظرتون درباره تبادل لینک چیه برای آشنایی بیشتر


مرسی خاله جون .خدا پسر شما رو هم حفظ کنه .خوشحال میشم
بتی مامی ناتان
14 تیر 92 1:31
لینکتون کردم
اگه اون پارک گلس..... باشه پس ما تو یه محلیم
خیلی خوب میشه بوس



ممنونم .آره عزیزم اونجا پارک محبوب پسملیه
مامان آرسام
15 تیر 92 17:28
سلام عزیزم.چه پسر گلی تبادل لینک کنیم
مامان امير علي
17 تیر 92 10:17
مامان بهداد
17 تیر 92 15:48
سلام. به به . چقدر خوشحال شدم دیدمتون. من اولین باره که اومدم پیشتون. اولا قربون این پسر خوش تیپ عزیزم برم که اینقدر بامزه و ماهه. دوم اینکه چه مامان خوشگلی هم داره. خدا برای همدیگه نگهتون داره. مامانش باربد جانت با بهداد جان من بیست روز اختلاف سنی داره. باربدی با بهدادی من دوست می شه؟ خانومی خوشحال می شم که به ما هم سر بزنید. منتظرتون هستیم. ببوسش این گل پسرتو. خیلی ازش خوشم اومد.
مامان امیرعلی گلی
18 تیر 92 16:22
سلام خانم گل اتفاقأ پسمل منم عاشق همین آهنگه و همین بلا سر ما هم میاد وب خوبی دارید لینکتون میکنم تا همیشه بهتون سر بزنم شما هم اگه دوس داشتید مارو لینک کنید عزیزم
مامان آرسام
18 تیر 92 19:34
سلام.پسر نازی دارین اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کنید
ناب ایران
23 تیر 92 19:47
با سلام ; وبلاگ واقعاً خوبی دارید شما رو به پرتال تفریحی ناب ایران دعوت میکنم. آدرس : www.nabiran.ir
زهرا گلی
1 مرداد 92 2:56
سلام وبلاگ قشنگی دارید از مطالب آموزندتون ممنون خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید نظرتون راجع به تبادل لینک چیه؟
ارلا
16 مرداد 92 11:57
چه نازن به به




مرسی از لطفتون


blogus
20 مرداد 92 19:32
من وبلاگمو آپ کردم و حالا منتظرم تا تو بیای ببینیش ____________________$$$$$$$ _____________________$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$_$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$ __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$ _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$__$$$$$$$$$ $_$$$$$$___$$$$$$$$ _$$$$$$$$$__$$$$$$$ $_$$$$$$$$___$$$$$$ $$_$$$$$$$$___$$$$$ $$$_$$$$$$$$__$$$$$$ _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$ $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$ $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$ $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$ $$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$ _$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$ _$$$_$$_____________$$$$$$$$$$ _$$_$$______________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ __$$$_________________$$$$$$$$$ $_____________________$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$__$$$$$ $___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$__$$$$$$$$
مامان محمد ماهان
21 مرداد 92 13:13
سلام از شما خواهش میکنم به سایت زیر برید.میدونم خیلی تلخه ولی برای شاد کردن دل پدر و مادر محمدطاها عزیز و برگردوندش به آغوش گرمشون هر کاری که میتونید انجام بدید.ممنون http://92329.blogfa.com/
حسین
21 مرداد 92 14:30
سلام خواهش میکنم به وبلاگ منم بیا و عضو شو شاید مثل من برنده شدی محدودیت سنی هم نداره و جوایز بر اساس سن تعیین میشه
من ده سالمه
منتظرتم دوست خوبم


باعث خوشحالیه واز لطفت ممنونم
مامان ندا
21 مرداد 92 18:26
سلام برحسب اتفاق وبلاگتون رودیدم وهم اسم هستیم خوشحال میشم لینکتون کنم


ممنون از لطفت عزیزم
آتيلا جون و مامان شيما
24 مرداد 92 16:29
ني ني باربد شكلات ِ ني ني وبلاگه...



مرسی دوست گلم
مامی دینا
25 مرداد 92 22:18
چه پسر نازیییییییییییییی.چه مامان خوشگلییییی.خدا حفظش کنه
فضولی نباشه ی سوال چجوریه که وبلاگتون همیشه تو پربازدیدترین هاست؟آخه معمولا وبلاگای آموزشی بازدیدکننده زیاد دارن.تازه شما خیلی وقته که بروز نکردین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


مرسی عزیزم چشمات قشنگ میبینه.عزیزم اول لطف خدا دوم لطف شما دوستای گلم
مامان آیسل
5 مهر 92 21:38
نی نی باربد با ما دوست میشی؟ ماشالله به این گل پسری


حتما مگه میشه به شما جواب رد داد
مامان گلشيد
14 مهر 92 7:50
چه پسمل خوشملي قربون چشماي خوشگلت برم خدا حفظت كنه


با چشمای قشنگ میبینی خاله جون ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nini barbod می باشد