باربد جونباربد جون، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

nini barbod

ما اومدیم ....حاضر

1393/3/8 2:36
نویسنده : maman neda
703 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم بالاخره مامانی اومد واست بنویسه که تو این مدت طولانی که گذشته شما چقدر بزرگتر شدی عزیزم امسال عید سومین سالی بود که حضورت زندگی من و بابایی رو گرمتر کرد ....قرار بود واسه تعطیلات بریم اصفهاناما نشد در عوض رفتیم تهران پیش آرون کوچولو تو این سه روزی که اونجا بودیم شما تا تونستین  با هم شیطونی کردین و از وقتی که اومدیم خونه نمیدونم چرا اینقدر لجباز و شیطون شدی دیگه از اون باربد آروم خبری نیست واسه خودت شیطون بلایی شدی که بیا و ببین.........الان یه یک ماهی هست که از پوشک گرفتمت البته بجز وقت خوابت .از این بابت خیلی خوشحالم دیگه واسه خودت مردی شدی ..

دوست دارم به قول خودت هزار تا بوسبوس

پسندها (4)

نظرات (2)

تبادل لينک
9 تیر 93 20:02
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ----------
maman neda
پاسخ
از توجه و محبتت ممنونم
مامان گلشيد
10 تیر 93 13:01
خوش اومدي عزيزم روي قند عسلتم از طرف من و گلشيد ببوس عزيزم
maman neda
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nini barbod می باشد