باربد جونباربد جون، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

nini barbod

ادامه عکسای قند عسل

1392/4/5 2:00
نویسنده : maman neda
1,041 بازدید
اشتراک گذاری

 

اولین روزی که پسملم به تنهایی ماست خوردعسل مامی                           نفس من                منو ببین خودم تنهایی رفتم این بالاها      نفس من                  باربد پیشانی زخمی                                            جیگر تو                 بوق ماشینو کندم به باباییم نگینا                                               راننده کوچولو                                                                                                                           سر خوش از تاب بازی                                                                                                        قربون ژستت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کوثری
26 بهمن 91 10:32
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!!
اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!!
حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید

http://temparti.blogfa.com/
هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه


حتما عزیزم .از لطفتون ممنونم
آتيلا جون و مامان شيما
3 اسفند 91 16:58
سلام مادر خانومي...
و شازده كوچولوي شيطون بلا...
خاله جون ماست نوش جانت...
آفرين ب پسمل زرنگ و باهوش...



جیگرتو خاله جونی
پرهام
8 اسفند 91 12:44
نوش جان

مرسی که به وبلاگ باربد سر زدید



الهام مامان علیرضا
22 فروردین 92 14:54
سلام خاله

چقدر شما ناز و بانمکی خاله!!!

میای با پسر من دوست شی؟

منتظرم.

خاله فدات




سلام خاله مهربون .چشمات قشنگ میبینه .انشاا... سلامت باشی


خاله شادی
7 مرداد 92 3:05
سلام باربد خاله خیلی دوست دارم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nini barbod می باشد