باربد جونباربد جون، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

nini barbod

پانزده ماهگی

1392/4/5 2:02
نویسنده : maman neda
753 بازدید
اشتراک گذاری

                           هورا هورا  عسلم پانزده ماهه شد  هوراهورا                قند عسلم پانزده ماهگیت مبارک .چی بگم از شیرین کاریات که هر چی بگم بازم کمه.این روزای من و بابایی شده قربون صدقت رفتن دیگه حتی تو خوابم دلم برات تنگ میشه .به تازگی اسم بیشتر چیزا رو یاد گرفتی و دیگه منظورت رو به ما به راحتی میرسونی .اینم لیست اسامی که بلدی:                               نینی_ مامانی_بابایی_تاب بازی_آب بازی _دد_نون_آب_جارو برقی_لالا_ مو          بیب-مانی:ماشین_باتی:باتری_دوشی:گوشی_ما:ماست_ جوجه:جوجو      تاپ:توپ_چه:چشم_هوف:هرچیز گرمی_دوجه:گوجه_                                     خاله شادی:تادی_ خاله اتنا:اتی_دایی:دالی_عمه متین:عمه_عمو معین:مویی_عمو سینا:عموینا                                   وخیلی چیزا که تو خاطرم نیست .قند عسلم الهی همیشه سلامت باشی ومامانی هر روز موفقیتت رو ببینه

15 ماهگی باربد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

محبوب
29 دی 91 10:02
باربد گلم ماشالا چه پسر خوشگلی
معلومه پسر خوبی هستیو مامانی و اذیت نمیکنی
به مسیحا سر بزنی خوشحال میشه
بووووووووووووووس

مرسی مامانی مهربون .این باعث خوشحالیه که به به وب مسیحا جون سر بیزنیم عزیزم.
آتيلا جون و مامان شيما
30 دی 91 22:21
سلام مامان جون مهربون
همچنين باباي باربد جون
تولد پانزده ماهگيه عسلتون رو تبريك ميگم
ايشاا... تولد صد و پانزده ماهگيشو جشن بگيريد
براتون عمري طولاني و با عزت زير سايه ي خدا رو آرزو ميكنم


مرسی شیما جون منم همین ارزو رو واسه شما و گل پسرت دارم
آتيلا جون و مامان شيما
11 بهمن 91 22:34
كجايي ماماني!؟
نكرانتون شدم...
از شازده پست جديد ميخوام
عكسهاي خوشمل ميخوام
منتظرم...

سلام گلم منم دلم واسه شما تنگیده بودمرسی که به یادمونی
آتيلا جون ومامان شيما
17 بهمن 91 0:51
ماماني زود زود آپ كن...
عكس جديد ميخواييم...


مامان شیما گل مرسی از توجه شما. تو این مدت سیستمم مشکل داشت
آتيلا جون و مامان شيما
21 بهمن 91 14:14
مامان جون دل تنگ عكسهاي جديد فسقلي شدم... آپ كن...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nini barbod می باشد