باربد جونباربد جون، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

nini barbod

مادرانه

1392/12/17 21:16
نویسنده : maman neda
1,042 بازدید
اشتراک گذاری

قلبشیرینم این روزها که میگذرد هر روز بزرگ شدنت را احساس می کنم و هر لحظه که میگذرد  سعی می کنم که یک دل سیر نگاهت کنم که فردا حسرت دیروز از دست رفته را نخورم اما همین که افتاب بر میاید تصویر دیروزت را بخاطر نمی اورم .                                                                                    باربد گل مامانی اینو بدون که مامان ندا همیشه دوستت داره                       وتازگیها خیلی بیشتر بزرگ شدنت رو احساس میکنم و دلم برای هر لحظه ای که می گذره تنگ میشه اینقدر قشنگ بهم میگی مامانی که میخوام فدات بشم.قربون معصومیتت برم جدیدا اسم خاله شادی رو یاد گرفتی .وبه خاله اتنا میگی اتی .امروز عمه متین اینا اینجا بودن  واقعا خوشحالیتو احساس میکردم  با هیجان بازی می کردی و میخواستی اسمشو صدا کنی بهش میگی عمنه  .  ولی هنوز راه نیافتادی البته اصلا برای این موضوع نگران نیستم میدونم همین روزاست که راه بیافتی مامانی قربون توان راه رفتنت بره .خدایا همه نینی ها رو وباربد منو سلامت نگهدارقلبنیشخند

پسندها (2)

نظرات (2)

اتیلا جون و مامان شیما
24 دی 91 2:09

سلام عزيزم خيلي خوشحال شدم عكساتونو ديدم
همچنين ني ني ناز و مامان جون مهربون
خدا عزيزت رو واست حفظ كنه
ماشال... نمكيه واسه خودش
بووووووس









maman neda
24 دی 91 2:35
lمرسی مامی اتیلا جون چشات قشنگ می بینه گلم. پسر گلت رو از طرف من ببوس





niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nini barbod می باشد