باربد جونباربد جون، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

nini barbod

دل نوشته

1392/9/6 1:51
نویسنده : maman neda
853 بازدید
اشتراک گذاری

باربد قشنگم نمیخوام وقتی که بزرگ شدی این دنیا رو به  رنگ دل خواه من

 

ببینی نمی خوام مجبورت کنم که مثل من فکر کنی ویا اینکه باورهامو بدون

 

تفکر قبول کنی.

 

سعی کن همیشه در مورد چیزهایی  که میشنوی ومیبینی فکر کن بعد

 

تصمیم بگیر.وهیچ وقت دلی رو بی دلیل نشکن وبدون اگه روزی به کسی زیادتر

 

ازگنجایشش محبت کنی دلت رو به آسونی میشکنه . وهیچ وقت حقی رو

 

ناحق نکن واجازه نده که دیگران حقت رو ضایع کنن .

 

واینو بدون که همیشه یه نیروی برتر هست که راه درست رو برات روشن میکنه


اگه یه روز از این راه منحرف بشی قلبت بهت اخطار میده همیشه نشونه ها رو

 

دنبال کن واز عقلت بپرس نه از افکار دیگران چون هر انسانی با بینش خودش

 

مسایل رو میبینه و بهش پاسخ میده .واین به معنای این نیست که از تجربه

 

دیگران استفاده نکنی.

 

عزیزم لحظه ای که ما پا به این دنیا میذاریم عشق رو هم با خودمون به یک

 

زندگی هدیه میدیم و این عشق در طی سالها آنقدر رشد میکنه که خودش یه

 

روز زندگیهای جدیدتری رو میسازه وناگزیر یک روز  به پایان میرسه و این بغضی

 

که امشب راه گلوم رو فشار میده تصور یک روز دور از تو بودنه دور از نگاه تو دور

 

از نفسهای گرم تو و دور از هرآن چیز که منو عاشق کرده .

 

لحظه ای که  اومدی  من کامل شدم روحم بزرگتر شد .عزیزم  تو این دو سال

 

آنقدر برام آشنا شدی که تو رو نه جدا از خودم بلکه جزیی از وجودم باورهام

 

وروحم میدونم  و این نشون وابستگی نه زمینی که آسمانی من به توست. 

 

کاش میدونستی که هر لحظه که تو رو در آغوش میگیرم و چشم به چشمای

 

معصومت میدوزم چه آتش عشقی از درون منو میسوزونه وفقط وقتی که یک

 

والد شدی این عشق درک میکنی .  امیدوارم که منوبابایی اون روز رو با هم در

 

کنار تو ببینیم...

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان گلشيد
4 آذر 92 10:17
قطعاً همينطور خواهد بود عزيز دلم اميدوارم روزي شايد به ثمر رسيدن ميوه زندگيت باشي . نوشته ات خيلي زيبا و دلنشين بود
maman neda
پاسخ
مرسی دوست خوبم مرسی که این قدر با محبتی
مامان گلشيد
20 آذر 92 8:26
سلام مامان جوني چرا عكس جديد نميزاري دلمون تنگ شد خوب
maman neda
پاسخ
چشم خانمی حتما
مامان گلشيد
24 آذر 92 10:22
ماماني كجايي چرا اينقدر دير مياي اينجاها دلمون تنگ رفت خوب
maman neda
پاسخ
مرسی که همیشه به یادمونی.مگه این پسملی میذاره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nini barbod می باشد